چه درمان می تواند من را وقتی کلیه ها کاهش تا 40٪
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان می تواند من را وقتی کلیه ها کاهش تا 40٪

قرارداد کلیه هنگامی که اختلالات مختلف منجر به نفرون های کلیوی را از دست داده و یا جریان خون کمتر به کلیه ها. اگر کلیه ها به 40٪ کاهش یافته است، بدان معنی است که کلیه ها از بیماران به شدت آسیب دیده است. اگر سمت چپ به تنهایی، کلیه ها را می توان به طور کامل آسیب دیده است.

در حال حاضر ما می دانیم که انقباض کلیه فرایند که در آن بافت به تدریج عملکرد کلیه از دست دادن است. در مواجهه با این مشکل کلیه، ما باید برخی از روش های برای درمان آن را از ریشه.

اول، محیط داخلی باید با ثبات و تمیز برای جلوگیری از صدمه به کلیه ها بیشتر و انقباض بیشتر از کلیه ها باشد. در مرحله دوم، به سلول های تازه کار و ذاتی کلیه و بافت، خون گردش خون باید مواد مغذی کافی و اکسیژن را به آنها ارائه می کنند. در نهایت، همانطور که می دانیم هر سلول و اندام دارای ظرفیت خاصی برای خود ترمیم است که می تواند به بهبود عضو کمی آسیب دیده را برای خود انجام دهد. با این حال، اگر درجه است فراتر از توانایی سلول های کلیوی ذاتی خود درمان آسیب دیده، نیروی خارجی به منظور افزایش این قابلیت مورد نیاز است.

بالاتر از سه عامل اساسی است که کوچک شدن کلیه ها می تواند به بهبود دوباره دریافت کنید. به نظر از این، کارشناسان در اینجا توصیه کلیه میکرو چینی Osmotherapy پزشکی.

این درمان ترکیبی از طب چینی و طب غربی است. طب چینی دارای برتری بر تنظیم محیط داخلی، تغذیه کلیه ها و افزایش ظرفیت برای خود ترمیم سلول های کلیه ها آسیب دیده، در حالی که طب غربی می تواند به کنترل علائم و عوارض بیماران کمک کند، مانند فشار خون بالا خون و پروتئینوری به طور مستقیم. از این نقطه، پزشکی Osmotherapy میکرو چینی پزشکی می تواند هر دو تخفیف درد و ناراحتی بیماران و درمان کلیه منقبض شده از ریشه.

با توجه به شرایط بیماری از بیماران، این درمان صدها فرمول های مختلف مناسب برای بیماران کلیوی است. در طول درمان، پزشکان تنظیم برنامه درمانی خود را در زمان، همراه با تغییر شرایط از مبتلایان به بیماری. اگر می خواهید به سعی کنید این درمان را می توان از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com ارسال و یا پیام زیر را ترک کنند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، کلیه را کاهش می دهند تا 40٪، درمان بیماری مزمن کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: